Har du lastet ned vår nye app og laget ny bruker? Hvis du har gjort det og fortsatt ikke får logget inn kan du sende oss en e-post til kundesenter@helgelandkraft.no. Merk at man skal bruke samme innlogging i appen som på minside.
Jeg får ikke opp alle strømmålerne mine
Når du lager en bruker i appen vil du få oversikt over alle strømmålere som er registrert på ditt personnummer. Hvis noen strømmålere ikke vises står de mest sannsynlig registrert på en annen person eller bedrift. For å få oversikt over disse målerne må man inntil videre lage en egen bruker med e-postadressen som er registrert på de respektive kundeforholdene. Hvis anlegget er registrert på deg som privatperson og fortsatt ikke vises kan du sende en e-post til kundeservice@helgelandkraft.no
Jeg må logge inn i appen hver gang jeg åpner den
Appen er i stadig utvikling og inntil videre må man logge inn hver gang man åpner appen, men en løsning for å kunne være innlogget hele tiden er like rundt hjørnet.
Kan jeg ha appen både på mobil og nettbrett?
Du kan laste ned appen på både mobil og nettbrett, så lenge disse er Android eller IOS.
Vår nettside bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg en bedre brukeropplevelse
Les mer
Om bruk av cookies
På noen deler av www.helgelandkraft.no benyttes informasjonskapsler, såkalte cookies. På sider som krever pålogging (Min side) vil det lagres informasjon om hvem du er slik at du slipper å skrive inn hvem du er neste gang du besøker siden.
Vi samler også inn anonym informasjon om hva de enkelte brukerne gjør på våre sider. Dette gjør vi for å kunne forbedre våre tjenester. Vi bruker ikke cookies for å samle sensitiv personlig informasjon. Du kan til enhver tid gjøre endringer i nettleseren din og blokkere cookies. Ved å blokkere alle cookies kan du miste tilgangen til deler av vår hjemmeside.