Våre tjenester er under oppgradering

Min Side, målertelefonen og appen er dessverre ikke tilgjengelig i morgen onsdag 20. juni.  

Vi beklager dersom dette fører til ulemper for deg. 

På ulike plattformer

Ønsker du litt strøm og spenning? Eller lurer du på noe som vi i Helgeland Kraft kan gi deg svar på? Vi jobber hele tiden for å gjøre det enda enklere for deg som ønsker å kontakte oss, enten det er for å gi ris, ros, bestille tjenester, finne informasjon eller håndtere eget kundeforhold.


– Vi ønsker først å fremst å gjøre det så lett som mulig for kundene våre å administrere egne tjenester. Derfor har vi utformet vår nettside med det formål at man selv skal kunne finne svar på eventuelle spørsmål og håndtere kundeforholdet etter eget ønske, sier kommunikasjonsleder, Elin Rønning.

På hjemmesiden www.helgelandkraft.no, har alle kunder tilgang til Min Side hvor man blant annet kan registrere måleravlesning, se fakturaoversikt og tegne eFaktura eller Avtalegiro, utsette betaling, kontrollere eget strømforbruk, endre strømavtale eller personopplysninger.

– Dersom noen ønsker å ta kontakt på telefon via kundesenteret er dette selvsagt fremdeles en mulighet, sier Rønning.

Helgeland Kraft er også tilgjengelig på sosiale medier som Facebook og Instagram.

– På Facebook har vi en side hvor man kan følge Helgeland Kraft, sier Rønning.
På Helgeland Kraft kan man kommentere informasjon, bilder og videoer som publiseres med jevne mellomrom, samt gi ris og ros.

På Instagram gir Helgeland Kraft deg et innblikk i hva de mange ansatte jobber med hver dag. Mange oppdrag i en naturrik region gir rom for vakre stemningsbilder fra toppen av en høyspentmast eller heldige mottakere av sponsormidler. Følg oss på Instagram, #helgeland_kraft.