Våre tjenester er under oppgradering

Min Side, målertelefonen og appen er dessverre ikke tilgjengelig i morgen onsdag 20. juni.  

Vi beklager dersom dette fører til ulemper for deg. 

Min side

På Min Side kan du selv administrere dine tjenester levert av Helgeland Kraft.

Under kan du se korte demofilmer av hvordan du bruker Min Side.

Innlogging

Man kan velge mellom å logge inn med mobilnummer eller e-post og passord

Måleravlesning

Her kan du raskt og enkelt registrere din måleravlesning på dine målernummer.

 

Faktura

Her finner man fakturaoversikt over de siste tre årene. Du kan åpne den spesifiserte fakturaen og lese detaljene. Her kan man også tegne eFaktura eller Avtalegiro og endre 
fakturaadresse ved behov.

Betalingsutsettelse

Her kan du selv inngå avtale om betalingsutsettelse. Du kan utsette betaling inntil 14 dager etter hovedforfall, men du vil da bli belastet med renter etter sats satt av Finansdepartementet.

Forbruksoversikt

På Min Side kan man enkelt se hvor mange kWh man har brukt de siste tre årene. Du kan også se en kostnadsoversikt som viser hva du har betalt i kronebeløp for strøm og nettleie. Forbruksoversikten kan i tillegg eksporteres til for eksempel e-post og Excel.

Produkt

Her ser du en oversikt over hvilke produkter du er tilknyttet på nett og strøm. Du kan selv endre mellom de ulike strømavtalene som tilbys av Helgeland Kraft.

Kundeopplysninger

Om du endrer adresse, telefonnummer eller e-postadresse kan dette enkelt endres på Min Side.

Endre passord

Du kan enkelt endre ditt innloggingspassord på Min Side.