Forsinket faktura

Enkelte av våre kunder har ikke mottatt faktura som normalt de siste månedene

I forbindelse med overgang til nytt faktureringssystem har vi opplevd utfordringer med utsendelse av faktura til enkelte av våre kunder. Vi jobber hardt med å få sendt ut faktura på nytt til de som ikke har mottatt. Vi beklager forsinkelsen til alle som er berørt. Les om ny faktura her

Hva betyr dette for deg som er berørt?

  • Det påløper selvfølgelig ingen forsinkelsesrenter på fakturaen du ikke har mottatt.
  • Du kan ende opp med å motta to faktura med forholdsvis kort mellomrom, eller at fakturaen gjelder for flere perioder*.
  • Forfallsdato vil være 14 dager etter at fakturaen blir sendt.

*Hvis du har behov for betalingsutsettelse er vi behjelpelig med det uten ekstra kostnader for deg som er berørt av forsinkelsen. Du kan be om betalingsutsettelse ved å sende oss en e-post til kundesenter@helgelandkraft.no