Helgeland Kraft ønsker oppdatert informasjon fra kunder

Vi ber våre kunder sjekke at informasjonen vi har er riktig

Helgeland Kraft digitaliserer mer av informasjonen til våre kunder. Det er viktig for oss å nå våre kunder der de er slik at vi raskt kan nå ut med nyttig informasjon. Vi ber våre kunder om å sjekke at adresse, e-post og mobilnummer er oppdatert.  Dette kan gjøres via min side.

Nye nettsider

I april i år lanserte vi nye nettsider. Samtidig begynner vi å sende ut et digitalt nyhetsbrev med informasjon og reportasjer til våre kunder. Målet er at våre kunder selv skal kunne løse det meste på web slik at vi sikrer riktig informasjon til det det gjelder. Saksbehandlingen går raskere og kunden får tilbakemelding med en gang.

Ren Kraft på nyhetsbrev

Vi har også valgt å gå over fra papirutagevn av vårt magasin “Ren Kraft”, til et digitalt nyhetsbrev som vil bli sendt ut ti-elleve ganger per år. I dette nyhetsbrevet vil man finne både informative og gode lesesaker som det kan være nyttig for våre kunder å få med seg. Flere og flere forventer å få slik informasjon i digital format i stedet for papir i postkassen.